Nu så..

är jag på kontoret :) tog en stund innan jag vågade köra bil idag kan jag säga haha. Ett under att jag överhuvudtaget gjorde det iof då jag aldrig kör bil dagen efter. Blev inte nåt allvarligt igår men sov typ tre timmar natten innan så det gjorde väl sitt.. Sitter  och väntar på att de andra skall trilla in vilket förvånar mig att de inte redan gjort?? För er som undrar så har vi lite schyssta tider nu under sommaren, e det fint så kanske vi inte kommer in alls på kontoret osv. Det är glassigt men vi sliter som djur när vi väl e här.. Därför jag sitter och bloggar haha.



OBS! Inte jag på bilden ovan ;)

Kommentarer
Postat av: Tjorven

Lycka till hos NO:7 i dag ;)

2009-07-22 @ 16:04:20
URL: http://tjorvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0