Jag är ett ras..

Jag är ett ras just nu alltså av allt jobb. Höll knappt på att hitta hem för fan. Alltså för er som inte jobbar med administration kanske det e svårt o tänka sig det men jag har suttit och gjort ordrar och fakturerat i två dagar till sent på kvällen.. Alla siffror och adresser har gjort mig helt tom i huvet.. Normalt sett så gör man ju detta över en hel månad men jag kommer lyckas göra det på tre dagar om jag vaknar imon vill säga haha.

Detta på grund av okunskap i ett nytt affärsprogram!

Har varit dålig på att uppdatera idag pga detta som ni förstår. Nu längtar jag så jävla mycket till semestern upp i naturen i Hällefors. Ska bli såååååå gott o va borta o itne tänka på jobb. Kommer stänga av min mobil en vecka.


//Kalle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0