Det suger..

Det suger Statoils avfettning, och alla andra mackars också för den delen.. Var och tvättade bilen idag inför semestern nämligen. Och även fast jag visste att jag skulle tvätta i helgen glömde jag naturligtvis att ta med mig den enda avfettningen som fungerar hem. Jag har för de som inte visste det provat varje Svensk leverantörs avfettning för två sommrar sedan då det ALDRIG fungerar med avfettning från macken. Men ändå köpte jag sånt skit för 69kr som det itne blev rent av!! Fan vad sne man blir då när man vet att min avfettning kostar ca: 5kr per liter utspädd och klar. Tror du jag fick ren bil NEJ!

Jaja nog om det, sedan monterade vi Bobbys bilstol i BMW då vi måste ha kvar den lite till och sedan bar det av till Coop och hämtade upp två damcyklar Jenny hade betalt och lagt undan så gubben skulle hämta. THANKS Jenny för det, var ju just inge svårt o pressa in två cyklar i våran bil..

Därefter åkte jag hem och hämtade Elin o sen mötte upp Jenny och Bobby på Kungsmässan där det blev en iskaffe och doppresent till Bobby.

Nu har vi ätit, skruvat ihop cyklar, kollat på teletubbies och nu sitter jag och avrundar med en kall och ska väl se tv tror jag..

Ha det!

//Kalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0