Alla..

sitter ju och bloggar så jag får väl oxå lägga dötid på nätet.. Idag har jag vart inne på office en sväng med FC och MD och förberett lite inför veckan som kommer. Det är sjukt mycket arbete nu för att få snurr på vår verksamhet.

Men vi har jävligt skoj också på jobb, lite som förr i tiden faktiskt..

Idag satt vi och sorterade "kundkort" för er som inte vet det har jag bedrivit eget sedan 2001 inom försäljning av rengöringsprodukter via telefon. Och ett "kundkort" är det vi säljare använder oss av när vi ringer, där står det vad kunden heter, vart den bor, vad dom handlat tidigare osv. Kundkorten vi sorterade idag är såna som gud glömde, typ såna som slängt luren i örat på en o såna saker :)

Vi kanske sorterade 1000 kort varvid vi bestämde oss för att ta upp kontakten med ca 400st igen. Fråga oss inte varför vi gör detta men va fan lite ovett har ingen dött av dessutom har vi ju nytt företag och nya produkter så nu jäklar :)

Jag kommer publicera roliga samtal här på bloggen tro mig :) Iaf var det ett av korten som säljaren har skrivit "kund vill inte ha mer för hon pendlar" VA???? va fan har pendling med att hålla rent i sitt hem o göra? Ska man skita i att tvätta, diska o städa för att man pendlar HAHA. Henne skall jag ringa imon MOHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0